dag 10 15/4

Det blir en dag pa stranden! Ah solen skiner och himlen ar klarbla! helt otroligt vilken dag. Har spenderat hela dagen pa stranden. Eller ja nastan iallafall. Vi anlande vid halv 9 tiden och redan da var det mycket folk. Farmor holl ut till 12 och jag klarade nagra timmar till men var hemma vid halv tre. Da kande jag mig lagom mosig i skallen men vad gor man inte nar man langtat efter detta alla de regnigam dagarna. men konstigt ar det ju att man aldrig kan vara nojd. Antingen ar det for kallt eller for varm, for blott eller for torrt :-)


Innan farmor gav upp kopte vi en varsin smoothie som jag tidigare snackat om och de var verkligen hojdpunkten pa dagen, undrar hur jag ska klara mig utan dem nar jag kommer hem igen :-(
Idag skot temperaturen over 30 grader pa land och 24 grader i vattnet, helt underbart! Har dock lyckats branna mig lite pa ryggen trots min solkramsiver men det ar inte sa farligt.


Nu ska jag packa ihop lite grejjer att ta med mig soderut, aker till johanna i morgon. Ska bli riktigt roligt. Men vi far se hur det gar med denna lilla dagbok. Farmor lare ju inte uppdatera den sa far se om det endast ar mina aventyr ni far folja i nagra dagar eller om ni far halla er till tals till sondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0