dag 12 17/4

Dag 2 pa var lilla roadtrip! Idag bar det forst av mot Springbrook falls. Ett valdigt vackert vattenfall en bit in fran kusten.

Darefter stannade vi ocksa pa en massa utsiktsplatser och fotade hejvilt. Det roligaste ar ju att vi alla har exakt samma bilder. Vid halv 1 tiden kom vi fram till det egentliga malet for dagen, Byron bay. Ett litet surfar mecka kan man saga. En superlang strand med massa folk och sjalvklart ett gang surfare. Har orkade jag inte ligga mer an 30 min och pressa utan det blev en promenad langs stranden istallet, helt otroligt vad det ar underbart att bara ga barfota langs vattenkanten, skulle kunna ga flera mil kanns det som. Solen varmer men vinden svalkar skont! Ah detta kommer jag att sakna.

Da bilen skulle aterlamnas vid 5 var vi tvungna att lamna harligheten och bege oss hemmat mot Surfers paradise. Gic k en liten svang pa stan och kollade lite butiker, darefter handlade vi lite mat och tog oss hem till Johanna.
Blev en myskvall med panncakes, fruktsallad, rodvin och harfargning! Helt underbart! Nu ar vi tva snygga brunetter!
Vinet foresten, maste vara det godaste rodvin jag nagonsin druckit. Heter Two fat ladies, passande? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0