dag 14 19/4

Sista dagen, snyft!

Ytterligare en superfin dag med stralande sol och temperatur over 30 grader. Blev ju bra tillslut.
dagen borjade jag med en extra lang loprunda. Tog 50 minuter, har ju legat pa latsidan nu nagra dagar nar vi varit ute och farit sa var ju tvungen att ta igen det.
Darefter intog jag och farmor stranden for sista gangen, sorgligt! Ah vad det var underbart. men varmt!


Vid 1 tiden hade vi bestammt traff med Anna, Torsten, Mona och Bruce for en liten avskeds middag nere vid varvet. Mycket god mat maste jag saga. Blev kyckling inlindad i rokt lax pa en badd av potatismos med dill och hollandaesas!

Dagen avslutades lite lugnt hemma pa grasmattan dar jag avslutade min goda bok.
vaskan ar nu packad, dock inte vagd, inte riktigt saker pa att den klarar 20kg gransen.
Jag ar redo att atervanda till Sweden!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0