Dag 2 7/4

Skitvader, idag har det varit mulet och blast. Regnat fran och till har det ocksa gjort hela dagen. Jattetrakigt. Da jag bor med tre pansisar ar det tidiga mornar som galler. Uppstigning kl 7, och da hade de redan varit uppe ett tag. Somnade ju iof tidigt igar men haft en skordetroska till sanggranne (farmor) och da ar det svart att sova, vaknade strax innan midnatt och var tvungen att ta fram oronpropparna nar jag fortfarande inte somnat vid 2.

Borjade dagen iaf med en loprunda, var mycket skonare idag men anda valdigt svettigt. 35 min blev det aven idag. Efter detta har det inte blivit mycket vettigt gjort. Last lite bok och slappat mest. Var ivag till Maroochydoor och en liten galleria en svang men blev inget shoppat, Inte pa humor.

Dagen avslutades med en liten prommenad till Mooloolaba beachside och kollade lite i skyltfonstren da de flesta affarer redan hunnit stanga for dagen. Kom hem kvart over sex, da hade det varit morkt i typ 20 min och gamlingarna dar hemma holl pa att ga i taket av oro. Herregud! Hur ska detta sluta.

Nu sitter jag har och deppar lite. Det utlovas bara regn och regn och ater regn anda till pa tisdag. Vad ar detta. Nar jag skrev pa for denna resa var det inte detta jag trodde att jag skulle fa. Bla! Jag vill ha sol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  


Kommentarer
Postat av: elvy mormor.

hej go-sara. se efter farmor så hon tar det lungt

med drickat.du ska se att efter regn blir det

solsken.underbart att följa er på resan på datorn.

men längtar efter er. kramar till er båda.

2009-04-07 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0