Dag 4 8/4

Sa da var vi ikapp i tiden igen. Idag var vi uppe tilloch med fore tuppen. Kl 05.20 ringde kl och kl 6 var vi pavag till grannbyn (30min bilfard) Noosa for en heldags utflykt. Val framme var det forst ett besok pa nationalparken dar vi vandrade langs en superfin kuststracka med storslagen natur. Det skulle aven finnas koalas har men vi sag tyvarr inge, far bli pa zoo istallet. Det smaduggade lite ibalnd men annars var det super.

 


Vid 9 tiden kom vi tillbaka till staden och en av stranderna (den minsta och mysigaste) och har lag vi och hade det gott till starx efter ett da magen skrek och vi fick leta oss lite mat. Sen var spatserade vi runt i staden och kollade i alla fina botiquer. Pa jakt efter ett par surfshorts till johan, ar ju iof inte allt for svart att hitta i detta land men de som kanner mig vet ju att jag kan vara lite velig. tror dock jag bestamt mig nu sa far bli en liten tripp till narmsta billabong store nagon dag. Sen blev det ater en liten svang pa beachen innan varsta stortskuren kom. Himlen oppnade sig och guds anglar stortjot verkligen. Tur att vi kom undan.

Antligen hemma igen har det hunnit bli morkt och fotterna varker sa blev ingen loprunda idag heller. Na imorn far det bli skarpning.
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0