dag 6 11/4

Glad pask!
Skit vader, ahhhhhh! Orkade inte med nagon morgonloprunda sa akte med farmor och Anna och handlade lite istallet till den stundande pasklunchen, mums! Tankt kopa badshorts at johan ocksa men de som jag spanade in i Noosa tidigare i veckan fanns inte sa det blev inget inkop, trakigt! Haller tummarna for att de finns i brisbane istallet. Dock hittade jag tv kjolar at mig sjalv. for totalt 90kr, tycktye jag var ett otroligt bra kop!

Vid 13 tiden kom Mona och Bruce och vi hade mysig pasklunch, mycket gott var det. Och som vanligt blev det lite alkohol. Tror vi far ta farmor pa avgiftning nar hon kommer hem....


Jag foljde med "ungdomarna" till baten ikvall for det var musik och grillkvall aven denna kvall! Forst var jag dock tvungen att ta en liten loprunda, blev 35 min idag ocksa! Aven gamlingarna hade letat sig till marinan nar jag kom tillbaka fran loprundan men de stannade inte sa lange. Vi ungdomar holl dock igang lite langre och jag fick till och med vara med i bandet. Doa doa kor, hihihhi, I rock!


Darefter satt vi uppe och kollade pa surffilmer som bruce deltagit i och foton fran nar de seglade runt i australien! Helt otroligt! Jag har bestammt att jag och J ska gora det nagongang! Han var inte allt for svarovertalad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0