dag 7 12/4

Ah redan har forsta veckan gatt! hur gick det till?
idag vaknade jag iaf skont utvilad pa baten hos Bruce och Mona. Det ar underbart att slippa sova med oronproppar! Ingen skordetroska bredvidsig i sangen :-)
A nar jag kom upp vantade en liten easterrabbit i choklad pa mig till frukost! Hihihi mums!


Har varit en riktig cillar dag idag! Pa fm lag jag och njot pa baten med en god bok! Solen vaer framme ganska mycket sa man far val vara nojd! Mona och jag tog en liten promenad till beachen och kopte bluberrysmoothies! helt underbart vad gott! Tur att jag inte bor i detta varma klimat for da skulle jag nog vara beroende av dem!
Pa hem vagen var det dock dags igen! Himlen oppnade sig och regnet vrakte ner, vilket det fortfarande gor och forstorde alla planer jag hade for en eftermiddas loparrunda! Far bli en Chillar em i sangen med den goda boken istallet!
Imorn har vi bokat en heldags utflykt till Frasier Island, ska tydligen vara helt otrolig natur! Hoppas det, for 1000kr ar mycket pengar for en fattig student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0