Dag 9 14/4

Helt otroligt! Idag har det inte regnat en droppe, tror det maste vara forsta dagen som det hant! Har val inte varit stralande sol heller men den har iallafall tittat fram ibland mellan molnen.
Var uppe vid 7 tiden som vanligt, har blivit riktigt morgonpigg har down under. Blev en 40 min loprunda, skont efter nagra lata dagar pa den fronten.
 
Dagen har annars spenderats pa stranden lasandes min goda bok eller lysnandes pa ipoden! Idag har jag kommit pa varfor jag ar sa blek egentligen! Det ar sa himla trakigt att sola. Men iaf jag smorjde in mig ordentligt med solskyddskram fran topp till ta 30+. Sa klart har jag inte blivit brun men nagon liten rodprick kan jag iallafall stoltsera med tillsammans med en rod nasa till mina spokvita ben. Men det gar ju iaf frammat!
Men efter gardagens tur till Frasier island och nagonting som mest kan beskrivas som en panyttfodelse kanns det inte langre lika viktigt med solbrannan utan jag ar mest glad bara att fa leva och se lite nya saker! En riktigt skon insikt! Dock vet ni som kanner mig att det kommer komma fler tvivlande tillfallen men da far ni hjalpa till och knuffa mig i ratt riktning. huvudsaken att det kanns bra nu iaf!

Ja som sagt sa har vi inte haft for oss sa mycket idag, var ju tvungna att hamta oss fran gardagen. De sa pa nyheterna idag att det kommit 500mm regn igar precis dar vi akte igenom pa hemvagen och det vara bara ren tur att vi kom den tiden vi gjorde annars hade vi nog blivit strandade dar over natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0